156 tysięcy złotych – tyle dostanie z Unii Europejskiej gmina Józefów nad Wisłą na promocję przedsiębiorczości i wypromowanie swojej marki lokalnej. Wizytówką gminy stać się ma jabłko nadwiślańskie.
Przedsięwzięcie zaplanowane jest na dwa lata. Póki co urzędnicy czekają na podpisanie umowy z Lubelską Agencją Wspierania Przedsiębiorczości, która rozdaje gminom unijne pieniądze na marketing gospodarczy. Kiedy to nastąpi nie wiadomo.
- Projekt nasz ma za zadanie wykreowanie marki „jabłko nadwiślańskie”, która jest ważna zarówno w odbiorze bezpośrednim przez konsumentów, jak również w obrocie handlowym prowadzonym przez przedsiębiorców – podkreśla Katarzyna Bartoś z Urzędu Gminy w Józefowie nad Wisłą.
O smacznych i dorodnych nadwiślańskich jabłkach ma dowiedzieć się cały świat. Za jego promocję odpowiadać będzie utworzone w Józefowie nad Wisłą Centrum Obsługi Inwestora. Owoce promowane będą w Internecie – za pośrednictwem specjalnego portalu – a także w prasie oraz podczas ogólnokrajowych i międzynarodowych konferencji. Nadwiślańskie jabłko będzie miało też swoją strategię rozwoju.
Czytaj Kronikę policyjną Lubelszczyzny
Czytaj nasz luźny serwis - Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?