- Uzyskanie potwierdzenia, że nasz urząd działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami ISO w zakresie realizacji zadań administracji samorządowej jest dla mieszkańców naszej gminy najlepszym dowodem na to, że ich sprawy są załatwiane przez naszych urzędników w sposób kompetentny, terminowy, zgodny z obowiązującymi przepisami prawa – przyznaje Dariusz Wróbel, burmistrz Opola Lubelskiego. - Dla mnie i moich pracowników otrzymanie certyfikatu oznacza raczej potwierdzenie zasad, które w naszym urzędzie funkcjonują już od dawna – dodaje.
Wprowadzanie normy ISO 9001:2008 trwało blisko półtora roku. Jak przyznają urzędnicy z Opola nie jest to proces łatwy i szybki. Wymaga opracowania wielu schematów postępowań, wzorów dokumentów, innych regulacji, które nie tylko muszą zostać wprowadzone w życie, ale także sprawnie funkcjonować przez kolejne lata. - Żeby tak faktycznie było, przeprowadzane są systematyczne kontrole przez firmę zewnętrzną przyznającą certyfikat – mówią urzednicy.
- Cieszymy się, że możemy pochwalić się certyfikatem, tym bardziej, że audyt certyfikujący wypadł w naszym urzędzie bardzo dobrze, nie wykazując żadnych niezgodności – mówi z dumą burmistrz Wróbel.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?