Urząd miejski w Opolu Lubelskim postanowił sprawdzić czy mieszkańcy są zadowoleni z jakości świadczonych im usług. - Wdrażamy nowy program w naszym urzędzie. Jego częścią jest tzw. księga jakości, której niezbędnym elementem są wyniki prowadzonej ankiety. Potrzebujemy obiektywnych ocen klientów z poziomu świadczonych usług - mówi Izabela Zarzycka z Wydziału Integracji Europejskiej i Promocji UM w Opolu. - Ankieta jest całkowicie anonimowa. Każdy mieszkaniec może swobodnie wyrazić swoją opinię, bez obawy na jakiekolwiek konsekwencje.
Kwestionariusz składa się z 10 pytań. W większości z nich respondenci muszą odpowiedzieć na pytania zamknięte, choć znalazło się także zagadnienie, a właściwie prośba o to, co byś zmienił w funkcjonowaniu urzędu, by być zadowolonym z jego usług.
Ankietę można pobrać w Punkcie Obsługi Klienta oraz Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim. Już niedługo pojawi się także jako dodatek w lokalnej gazecie i na stronie internetowej urzędu. Wypełniony test należy wrzucić do ustawionej w Punkcie Obsługi Klienta UM specjalnej skrzynki.
Akcja potrwa do końca września, choć jej inicjatorzy nie wykluczają przedłużenia przedsięwzięcia do połowy października.
9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?