Urząd miejski w Opolu Lubelskim postanowił sprawdzić czy mieszkańcy są zadowoleni z jakości świadczonych im usług. - Wdrażamy nowy program w naszym urzędzie. Jego częścią jest tzw. księga jakości, której niezbędnym elementem są wyniki prowadzonej ankiety. Potrzebujemy obiektywnych ocen klientów z poziomu świadczonych usług - mówi Izabela Zarzycka z Wydziału Integracji Europejskiej i Promocji UM w Opolu. - Ankieta jest całkowicie anonimowa. Każdy mieszkaniec może swobodnie wyrazić swoją opinię, bez obawy na jakiekolwiek konsekwencje.
Kwestionariusz składa się z 10 pytań. W większości z nich respondenci muszą odpowiedzieć na pytania zamknięte, choć znalazło się także zagadnienie, a właściwie prośba o to, co byś zmienił w funkcjonowaniu urzędu, by być zadowolonym z jego usług.
Ankietę można pobrać w Punkcie Obsługi Klienta oraz Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim. Już niedługo pojawi się także jako dodatek w lokalnej gazecie i na stronie internetowej urzędu. Wypełniony test należy wrzucić do ustawionej w Punkcie Obsługi Klienta UM specjalnej skrzynki.
Akcja potrwa do końca września, choć jej inicjatorzy nie wykluczają przedłużenia przedsięwzięcia do połowy października.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?