- Głównym celem warsztatów było zaprezentowanie przedsiębiorcom nowego logotypu Opola Lubelskiego oraz planów utworzenia Centrum Obsługi Inwestora – mówi Krzysztof Ryczek z Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim.
Warsztaty dla przedsiębiorców organizowane są w ramach unijnego projektu, który realizuje właśnie gmina Opole Lubelskie. Podczas spotkania urzędnicy mówili o zastosowaniu marki Opola Lubelskiego w promocji miejscowych przedsiębiorców. Poruszali również kwestie dotyczące form współpracy przedsiębiorców z gminą w zakresie budowania marki.
- Nowa marka, którą tworzymy i do współtworzenia której zapraszamy dziś naszych lokalnych przedsiębiorców, ma szansę zostać zauważona w całej Polsce, a być może także poza granicami kraju. Tym bardziej, że do realizacji tego celu udało nam się pozyskać znaczące środki z Unii Europejskiej – podkreśla Dariusz Wróbel, burmistrz Opola Lubelskiego.
Podczas pierwszego spotkania określone zostały również oczekiwania opolskich przedsiębiorców względem samorządu. - I nakreślone możliwości oraz ewentualne korzyści związane z korzystaniem z nowo powstającego w naszym mieście Centrum Obsługi Inwestora, jak i funkcjonującego już przy Urzędzie Marszałkowskim Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów – tłumaczy Ryczek.
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?